Słowacki Raj | Strona Arkony

Słowacki Raj

20 października odbyła się trzydniowa wycieczka do Słowackiego Raju. Pojechaliśmy dwoma busami. Grupa składała się z 16 uczniów i dwóch nauczycieli Pana Tomka i Pana Grzegorza. Pierwszego dnia szliśmy trasą o nazwie Sucha Bela. Na tej trasie wspinaliśmy się po drabinach i drewnianych kładkach. Najwyższy punkt tej trasy to 959 m n.p.m. Droga była ciekawa, a trudności z jej pokonywaniem sprawiło nam wiele frajdy. Nikomu się nie nudziło i nikt nie marudził, że bolą go nogi. Późnym popołudniem pojechaliśmy do Murzasichle gdzie mieliśmy nocleg i wszyscy zmęczeni padliśmy spać. Drugiego dnia pojechaliśmy z powrotem do Słowackiego Raju wędrowaliśmy trasą Przełom Hornadu. Trasa była bardziej ekstremalna. Szliśmy tam metalowymi kładkami, trzymając się mocno łańcucha i nie patrzyliśmy w dół. Pod nami płynęła rwąca rzeka. Takich przejść było tam bardzo dużo. Przy każdej z skał i kładek był łańcuch. Podejście na sam szczyt nie było łatwe, ale satysfakcja zdobycia go ogromna. Po wyczerpujących wędrówkach po górach wróciliśmy na miejsce noclegu. Tam zorganizowaliśmy super ognisko. Były kiełbaski, zabawa i dużo śmiechu. Ostatniego dnia zwiedziliśmy ruiny kiedyś potężnych zamków. Zamki te znajdowały się niedaleko miasta Czorsztyn. Wracając do szkoły „zahaczyliśmy” o McDonald. Wycieczka była bardzo ciekawa, było sporo wysiłku fizycznego i dużo  śmiechu. Dziękujemy nauczycielom za super zabawę co złego to nie my. Czekamy na więcej!!!